Dit zijn onze partners
~
Vind de ervaren facilitator voor een game bij jouw organisatie
In welk land zoek je een partner?
Nederland
Cees van de Zande
Wij bouwen sterke teams.
Samenwerking binnen teams voor elkaar krijgen, dat is waarvoor u op ons kunt rekenen. We begeleiden teams op een gedreven, enthousiaste en professionele manier. We inspireren en dagen hen uit om het maximale uit zichzelf te halen zoals we dat ook van onszelf verwachten. Wij zetten business games vaak in bij de start van verandertrajecten in organisaties. We geloven namelijk sterk in ervarend leren.
Teamplayers.nu
Cees van de Zande
cees@teamplayers.nu
+31 6 51 89 46 83
Klant-erger-je-niet
CustomerDrive
Vulcanus
ChangeGame
Ron Gubbels
Quality Support houdt zich bezig met het meten en verbeteren van klantcontact. We zijn marktleider in het meten op alle klantcontactkanalen. Sinds drie jaar zetten we business games in om onze verbetertrajecten nog krachtiger te maken. Het spelen van games is voor ons een geweldige en zeer effectieve wijze van bewust worden en leren.
Quality Support
Ron Gubbels
ron.gubbels@quality-support.nl
+31 6 83 16 17 69
+31 85 890 03 90
Klant-erger-je-niet
CustomerDrive
Ruud Verduin
Smart Connections helpt organisaties om klantgerichter te ondernemen en is gespecialiseerd in customer engagement, customer experience management en customer relationship management (CRM). Smart Connections zet business games in om medewerkers bewust te maken van het belang van klantgerichtheid en om energie los te maken voor verbetertrajecten in de organisatie.
Smart Connections
Ruud Verduin
ruud.verduin@smartconnections.nl
+31 30 22 09 797
+31 6 12 42 06 69
Klant-erger-je-niet
Ruben van Hooijdonk
LeanPlus ondersteunt in het leren werken zonder verspillingen.
Lean is een denk- en werkwijze gericht op het continue verbeteren van bedrijfsprocessen en wordt tegenwoordig overal toegepast. Echter, Lean goed toepassen is nog niet meteen eenvoudig. Wat daarbij helpt is bewustwording van bedrijfsspecifieke verspillingen. Het spelen van Klant-erger-Je-Niet is een erg effectief en leuk hulpmiddel dat bijdraagt aan die bewustwording. Kwestie van gewoon doen!
LeanPlus
Ruben van Hooijdonk
ruben@leanplus.nu
+31 6 57582713
Klant-erger-je-niet
Tom Gouman
We are Humanex. We partner with clients to bring ideas to life and turn innovation into a predictable driver of sustainable, profitable growth.
Humanex is subsidiary of consultancy firm TwynstraGudde and member of Cordence Worldwide.
Humanex
Ton Gouman
tomgouman@humanex.nl
+31 6 13 76 97 95
Vulcanus
Klant-erger-je-niet
Marguerithe de Man
Wij richten ons op iedereen die voor uitdagende organisatie- en verandervraagstukken staat, zoals bestuurders, (interim)managers, kwartiermakers, stafspecialisten, interne en externe adviseurs, veranderaars en andere professionals. Zij zijn actief in het bedrijfsleven zoals banken en verzekeraars, bij overheden, de zorg, het onderwijs en non-profitorganisaties.
Sioo
Marguerithe de Man
man@sioo.nl
+31 6 51 08 34 99
Future Fit
Arno Brons & Gerard Rooks
Vernieuwen. Ontwikkelen. Aanpakken. Het zijn de antwoorden op de veranderingen van morgen. Die gaan – vaak gedreven door technologische ontwikkelingen – steeds sneller. Wat er precies op ons afkomt is onzeker. Wat 100% zeker is: wij staan klaar om de intermediaire organisaties te ondersteunen. Door richting te geven. En te helpen inspelen op nieuwe kansen en uitdagingen. Voorzie is een onderdeel van Achmea.
Voorzie
Arno Brons
arno.brons@achmea.nl
+31 6 10 48 84 30
Gerard Rooks
gerard.Rooks@achmea.nl
+31 6 22 40 90 96
Klant-erger-je-niet
Antoon van Luxemburg & Karin Zwiggelaar
M&I/Partners is het ICT-adviesbureau voor de zorg en overheid. Wij zijn al jarenlang een betrouwbare partner voor alle ICT-oplossingen, strategisch en tactisch. Wij brengen de werelden van organisatie, business en technologie samen. Meer doen dan verwacht met resultaat dat écht werkt, waar onze klant mee verder kan. Dat is ons doel. De experts en professionals van M&I/Partners zijn in staat advies op maat te geven en dit met lef te realiseren.
M&I Partners
Antoon van Luxemburg
antoon.van.luxemburg@mxi.nl
+31 6 22 80 65 85
Karin Zwiggelaar
karin.zwiggelaar@mxi.nl
Future Fit
België
Sven De Clercq
Partner in klantgerichtheid
De Servicetrainer helpt organisaties om klantgerichtheid te implementeren, verbeteren en verankeren. Om samen met onze klanten dit doel te bereiken zetten wij in op maatwerk, ons customer experience plan, een open trainingsaanbod en interim management. Specialisatie in klantgerichtheid, co-creatie, ervaringsgericht leren en het combineren van leren en fun via game based learning zijn de bouwstenen van onze aanpak.
De Servicetrainer
Sven De Clercq
sven@deservicetrainer.be
+32 468 12 44 15
Klant-erger-je-niet
CustomerDrive
Eline Grouwels & Elke Struys
Umital versnelt digitale transformatie door het meten en verbeteren van gedrag op de werkvloer, door onze unieke ‘Human Due Diligence‘. Umital legt de link tussen de strategie van een bedrijf, leer- en ontwikkelingstrajecten en de productiviteit van medewerkers. Wij faciliteren de manier waarop organisaties medewerkers leiden, motiveren en engageren om bij te leren, elke dag opnieuw.
Umital
Eline Grouwels
eline@umital.com
+32 494 71 85 10
Elke Struys
elke@umital.com
+32 499 54 03 01
Future Fit