Dit zijn onze partners

~

Vind de ervaren facilitator voor een game bij jouw organisatie

In welk land zoek je een partner?

Nederland

Cees van de Zande & Ronald van Hintum

Wij bouwen sterke teams.

Samenwerking binnen teams voor elkaar krijgen, dat is waarvoor u op ons kunt rekenen. We begeleiden teams op een gedreven, enthousiaste en professionele manier. We inspireren en dagen hen uit om het maximale uit zichzelf te halen zoals we dat ook van onszelf verwachten.  Wij zetten business games vaak in bij de start van verandertrajecten in organisaties. We geloven namelijk sterk in ervarend leren.

Teamplayers.nu

Cees van de Zande
cees@teamplayers.nu
+31 6 51 89 46 83

Ronald van Hintum
ronald@teamplayers.nu
+31 6 22 87 13 13‬

Klant-erger-je-niet
CustomerDrive
Vulcanus
ChangeGame

Ron Gubbels

Quality Support houdt zich bezig met het meten en verbeteren van klantcontact. We zijn marktleider in het meten op alle klantcontactkanalen. Sinds drie jaar zetten we business games in om onze verbetertrajecten nog krachtiger te maken. Het spelen van games is voor ons een geweldige en zeer effectieve wijze van bewust worden en leren.

Quality Support

Ron Gubbels
ron.gubbels@quality-support.nl
+31 6 83 16 17 69
+31 85 890 03 90‬

Klant-erger-je-niet
CustomerDrive

Ruud Verduin

Smart Connections helpt organisaties om klantgerichter te ondernemen en is gespecialiseerd in customer engagement, customer experience management en customer relationship management (CRM). Smart Connections zet business games in om medewerkers bewust te maken van het belang van klantgerichtheid en om energie los te maken voor verbetertrajecten in de organisatie.

Smart Connections

Ruud Verduin
ruud.verduin@smartconnections.nl
+31 30 22 09 797
‭+31 6 12 42 06 69‬

Klant-erger-je-niet

Humanex

Tom Gouman

We are Humanex. We partner with clients to bring ideas to life and turn innovation into a predictable driver of sustainable, profitable growth.
Humanex is subsidiary of consultancy firm TwynstraGudde and member of Cordence Worldwide.

Humanex

Ton Gouman
tomgouman@humanex.nl
‭+31 6 13 76 97 95‬

Vulcanus
Klant-erger-je-niet

Marguerithe de Man

Wij richten ons op iedereen die voor uitdagende organisatie- en verandervraagstukken staat, zoals bestuurders, (interim)managers, kwartiermakers, stafspecialisten, interne en externe adviseurs, veranderaars en andere professionals. Zij zijn actief in het bedrijfsleven zoals banken en verzekeraars, bij overheden, de zorg, het onderwijs en non-profitorganisaties.

Sioo

Marguerithe de Man
man@sioo.nl
‭+31 6 51 08 34 99‬

Future Fit

Arno Brons & Gerard Rooks

Vernieuwen. Ontwikkelen. Aanpakken. Het zijn de antwoorden op de veranderingen van morgen. Die gaan – vaak gedreven door technologische ontwikkelingen – steeds sneller. Wat er precies op ons afkomt is onzeker. Wat 100% zeker is: wij staan klaar om de intermediaire organisaties te ondersteunen. Door richting te geven. En te helpen inspelen op nieuwe kansen en uitdagingen. Voorzie is een onderdeel van Achmea.

Voorzie

Arno Brons
arno.brons@achmea.nl
+31 6 10 48 84 30‬

Gerard Rooks
gerard.Rooks@achmea.nl
‭+31 6 22 40 90 96‬

Klant-erger-je-niet

Mark  Vermeulen

Intellerts geeft betekenis aan data. De Intellerts Academy richt zich op het adviseren, ontwikkelen en opleiden rondom Data Science en de transitie naar de data-gedreven organisatie.

Intellerts

Mark Vermeulen
m.vermeulen@intellerts.com
‭+31 6 53 15 63 21‬

Future Fit

Helma Veenstra

Alle tools om van klanten ambassadeurs te maken.

Review Partner

Helma Veenstra
helma@reviewpartner.nl
+31 6 22 97 76 41‬

Klant-erger-je-niet
CustomerDrive

Antoon van Luxemburg & Karin Zwiggelaar

M&I/Partners is het ICT-adviesbureau voor de zorg en overheid. Wij zijn al jarenlang een betrouwbare partner voor alle ICT-oplossingen, strategisch en tactisch. Wij brengen de werelden van organisatie, business en technologie samen. Meer doen dan verwacht met resultaat dat écht werkt, waar onze klant mee verder kan. Dat is ons doel. De experts en professionals van M&I/Partners zijn in staat advies op maat te geven en dit met lef te realiseren.

M&I Partners

Antoon van Luxemburg
antoon.van.luxemburg@mxi.nl
‭+31 6 22 80 65 85‬

Karin Zwiggelaar
karin.zwiggelaar@mxi.nl

Future Fit

België

Sven De Clercq

Partner in klantgerichtheid
De Servicetrainer helpt organisaties om klantgerichtheid te implementeren, verbeteren en verankeren. Om samen met onze klanten dit doel te bereiken zetten wij in op maatwerk, ons customer experience plan, een open trainingsaanbod en interim management. Specialisatie in klantgerichtheid, co-creatie, ervaringsgericht leren en het combineren van leren en fun via game based learning zijn de bouwstenen van onze aanpak.

De Servicetrainer

Sven De Clercq
sven@deservicetrainer.be
‭+32 468 12 44 15‬

Klant-erger-je-niet
CustomerDrive

Eline Grouwels & Elke Struys

Umital versnelt digitale transformatie door het meten en verbeteren van gedrag op de werkvloer, door onze unieke ‘Human Due Diligence‘. Umital legt de link tussen de strategie van een bedrijf, leer- en ontwikkelingstrajecten en de productiviteit van medewerkers. Wij faciliteren de manier waarop organisaties medewerkers leiden, motiveren en engageren om bij te leren, elke dag opnieuw. 

Umital

Eline Grouwels
eline@umital.com
‭+32 494 71 85 10‬

Elke Struys
elke@umital.com
‭+32 499 54 03 01‬

Future Fit

Verenigde Arabische Emiraten

Patricia O’Sullivan

Solving Your Performance Issues. The best companies in the Middle East look to us to develop their people and shape future performance.

ProTraining

Patricia O’Sullivan
patricia@protraining.net
‭+971 50 658 5372‬

Klant-erger-je-niet
CustomerDrive
Vulcanus

Heb je interesse om zelf partner te worden?

Vraag de partnerinformatie aan