Alles over
live business games
Alles over
live business games
~
Wie, wat, waar, waarom?
Wat zijn live business games?
In tegenstelling tot computer games brengen we bij onze business games mensen ‘real life’ bij elkaar. We laten de deelnemers samen experimenteren en beleven in een uitdagende setting. Mensen hoeven geen rol te spelen, maar krijgen een functie in een fictieve organisatie. Je ziet meteen wat goed gaat, wat beter kan, en hoe je dat zelf kunt doen. En dat alles met een hoog fun-gehalte. Soms met tien deelnemers, vaak ook met grotere groepen. Dat geeft geweldig veel energie.
Kenmerkend is de grote betrokkenheid van de deelnemers. Ze ervaren samen hoe zij resultaten voor elkaar kunnen krijgen en samen kunnen verbeteren. De reflectie op wat er gebeurt bij het spelen en het maken van de vertaalslag naar de eigen praktijk, vormen dan ook belangrijke onderdelen.
Of het nu gaat om klantgericht organiseren, innoveren, changemanagement, klantenservice of digitale transformatie: CustomerGames heeft een game.
Waarom een live business game van CustomerGames?
Doortimmerde games die hun kracht en effectiviteit bewezen hebben
Altijd zorgvuldig afgestemd op de cultuur en doelen van de organisatie en de deelnemers
Alleen games over thema’s die veel organisaties bezighouden
En alleen games waar we inhoudelijk verstand van hebben
Begeleid door ervaren facilitators met kennis over het thema van de game
Ruim 15 jaar ervaring met het begeleiden van games in verbeter- en verandertrajecten
Professioneel materiaal: alles is uitgetest, alles werkt